loading...
پرسپوليس آنلاين
پرسپوليس آنلاين

تبليغات شماره يك پرسپوليس آنلاين
تبليغات شماره دو پرسپوليس آنلاين
آخرین ارسال های انجمن
رضا ساسانی راد بازدید : 256 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

پرسپولیس آنلاین :  در راستای اجرای برنامه‌های آماده‌سازی مورد نظر کادر فنی، پرسپولیس فردا در سومین بازی تدارکاتی خود برابر یک تیم لیگ برتری در خانه به مصاف تیم ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس طی روزهای پنجشنبه (فردا) و یکشنبه هفته آینده میزبان تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد اهواز خواهد بود.

 


این بازی‌ها در راستای برنامه‌های آماده‌سازی سرخپوشان انجام می‌شود که از سوی سرمربی تیم طراحی شده است. پرسپولیس پیش از این در مصاف با دو تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز و استقلال صنعتی خوزستان به پیروزی‌های یک بر صفر و دو بر صفر دست پیدا کرده است.

طبق برنامه، سرخپوشان روز جمعه استراحت دارند و روز شنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین خواهند کرد.

اشکان علینقیان بازدید : 1465 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

اختصاصی پرسپولیس آنلاین - قرعه کشی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس امشب و در تالار وحدت تهران انجام شد.

قصد داریم در این مقاله تحلیلی جامع بر قرعه کشی انجام شده داشته باشیم و البته این قرعه کشی را از منظر منفعت بردن یا ضرر کردن پرسپولیس بررسی کنیم. قطعا خواندن تمام این مقاله تحلیلی خالی از لطف نخواهد بود:

برای خواندن این مقاله به ادامه مطلب

رضا ساسانی راد بازدید : 236 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

 

پرسپولیس آنلاین : تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال این باشگاه بر اساس برنامه های علی دایی پس از دیدار تدارکاتی با تراکتوزسازی تبریز و استقلال صنعتی اهواز به مصاف فولاد خوزستان می‌رود و روز پنجشنبه نیز در یک بازی تدارکاتی دیگر میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود.

توافقات لازم بین مسئولین پرسپولیس و ملوان برای برگزاری این بازی  در روز پنجشنبه در ورزشگاه درفشی‌فر، عصر امروز انجام شد.

اشکان علینقیان بازدید : 560 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

پرسپولیس آنلاین - با رایزنی‌های صورت گرفته باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی با پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری فارس: اسپورتینگ لیسبون برای بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس اعلام آمادگی کرد

امیر مشیری در گفت‌وگویی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های باشگاه و کادر فنی و پس از اینکه علی دایی بازی با تیم‌های خوب اروپایی را تائید کرد مذاکراتی را با چند تیم خارجی از لیگ پرتغال برای حضور در ایران داشتیم.

اشکان علینقیان بازدید : 182 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 پرسپولیس آنلاینپرسپولیس آنلاین: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال صنعتی از ساعت 17:45 امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های نیمه دوم این بازی را در زیر می‌خوانیم.

اشکان علینقیان بازدید : 161 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 پرسپولیس آنلاینپرسپولیس آنلاین:  تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دومین دیدار تدارکاتی خود در تهران به مصاف استقلال صنعتی رفت. در این دیدار پرسپولیسی‌ها موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر حریف خوزستانی خود را شکست دهند. پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر صفر و با گلهای محمد نوری پیروز شد.

اشکان علینقیان بازدید : 135 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 پرسپولیس آنلاینپرسپولیس آنلاین: جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل خونریزی شدید از ناحیه سر در حاشیه بازی امروز راهی بیمارستان شد.  تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال صنعتی در دیداری تدارکاتی از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانیم:

اشکان علینقیان بازدید : 146 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 پرسپولیس آنلاینپرسپولیس آنلاین: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس مهاجم سابق استقلال را هو کردند. میلاد میداودی وقتی در دقیقه 30 بازی با پرسپولیس وارد زمین شد تماشاگران پرسپولیس علیه وی شعار دادند.

رضا ساسانی راد بازدید : 172 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

با عرض سلام به دوستان گرامی.

مجموعه پرسپولیس آنلاین برای شروع رقابت های جدید لیگ برتر از 1 تیر ماه 1392 به تعدادی نویسنده فعال و نیمه فعال نیاز دارد , که این نویسندگاه به طور دلخواه در هر زمینه و در هر بخشی می توانند فعالیت کنند که شامل : " نویسندگی در صفحه ی اصلی وب , نویسندگی در صفحخ اختصاصی پرسپولیس آنلاین , انجمن , تبلیغات , طراحی , مدیریت وب (ایجاد هماهنگی میان نویسندگان و مدیریت اعضای وب) , و ... هر کدام از شما دوستان می توانید در چندین بخش فعالیت کنید. برای ایجاد ارتباط با ما به صفحه اصلی من پیام دهید و یا آی دی یاهو rezasasanirad73@yahoo.com را ادد کنید و یا خود در وبگاه نظر خصوصی با عنوان همکاری گذاشته و آدرس آی دی و یا صفحه فیسبوک خود را گذاشته و ما با شما ارتباط برقرار خواهیم کرد , به منظور آسان نمودن مراحل همکاری می توانید عضو وب شده و ما از آن طریق راحت تر می توانیم با شما ارتباط برقرار کنیم.

ما برای پیشرفت در ضمینه های مختلف به شما پرسپولیسها نیاز داریم با سپاس فروان رضا ساسانی راد مدیر وبگاه پرسپولیس آنلاین

محسن محبوب دل بازدید : 270 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)


به گزارش پرسپولیس آنلاین : سرمربی پرسپولیس گفت: از روز اول گفته بودم در هفته‌های ابتدایی کار سختی داریم ولی واقعاً فکر نمی‌کردم شرایط به این شکل پیش برود.

 

مانوئل ژوزه پس از شکست 2 بر صفر مقابل صبا گفت: در مرحله‌ای هستیم که اتفاقات خوبی رخ نمی‌دهد. در چهار بازی گذشته خوب بازی کردیم و حتی در بیرون از خانه نمایش خوبی داشتیم. تیمی بودیم که می‌خواستیم برنده شویم اما در داخل از خانه مسئولیت سنگینی روی دوش بازیکنانم بود و آنها می‌خواستند دوندگی زیادی داشته باشند ولی این اتفاق نیفتاد.

 

روی ادامه مطالب کلیک کنید ...

محسن محبوب دل بازدید : 162 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)


به گزارش پرسپولیس آنلاین : تیم فوتبال پرسپولیس باز هم در ورزشگاه آزادی و این بار برابر صبای قم شکست خورد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین دیدار هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 70 هزار تماشاگر آغاز شد که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود صبا به پایان رسید.

 

 

روی ادامه مطالب کلیک کنید ...

آریا اشرف بازدید : 225 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)
 

به گزارش پرسپولیس انلاینجلسه هماهنگی پیش از بازی تیم های پرسپولیس و صبا ظهر امروز در محل سازمان لیگ برگزار شد و از باشگاه پرسپولیس سعید شیرینی سرپریت تیم و رضا ریاضتی مدیر رسانه ای تیم حضور داشتند.

 

در این جلسه ابتدا سرهنگ عرب سرخی به عنوان فرمانده جدید یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی به حاضرین معرفی شد.

 

 

 

روی ادامه مطلب کلیک کنید ...
آخرين اخبار

تبليغات شماره سه پرسپوليس آنلاين
درباره ما
مدیر وبلاگ:سلام و وقت بخیر به تمام بازدیدکنندگان عزیز امیدوارم که این وبلاگ برای شما مفید باشد لطفا نظرات و انتقادات خودتان را با ما در میان بگذارید با تشکر.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می کنید ؟
    شما طرفدار كدام تيم هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 577
  • کل نظرات : 208
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 113
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 697
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,894
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 63,929
  • بازدید کلی : 507,856
  • جستجو




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت